loading...
عشق من
admin بازدید : 197 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

 

منم و تلخیِ دلدار، ولی میخندم
منم و سینه ی بیمار، ولی میخندم

منم و حسرتِ یلدا و غزلخوانیِ عشق
شعرِ من وردِ لبِ یار...ولی میخندم

منم و حسرتِ سرخیِ انارِ لبِ او
حسرتِ بوسه و دیدار، ولی میخندم

«
نفسم بندِ نفسهای کسی هست که نیست»
همه دنیا شده دیوار، ولی میخندم...

منم آن شاعرِ دلخون که فقط وقفِ تو شد
و ندید از تو جز آزار...ولی میخندم

هر چه فریاد زدم از غم و تنهایی و درد
گوشِ تو نیست بدهکار ، ولی میخندم

کَسِ من روی تو و کارِ من آغوشِ تو بود
شده ام بی کس و بی کار، ولی میخندم

شدم از عشقِ تو دیوانه و رسوای زمان
آه! ، انگار نه انگار... ولی میخندم

این جنون نیست که با دست تو ای هستیِ من
پا نهادم به سرِ دار، ولی میخندم؟دلدار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این سایت از بهترین و جذاب ترین عاشقانه ها لذت ببرید. خوشحال میشم با نظرات خود ما رو در بهبود مطالب سایت یاری نمایید با تشکر
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 953
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 14,503
  • بازدید کلی : 170,536